första januari

vaknade runt klockan 11 idag, inte bra eftersom det betyder att jag bara sovit 3 timmar inatt. men vafan, har änna vart värt det!
jesper drog runt 1, då åt jag det enda jag ätit idag ; en varm macka. gott, jag blev jättemätt och äcklad av den tillslut. drog ner till stan för att träffa josef, samuel och mathias som var i uddevalla i några timmar innan de åkte vidare till åh stiftsgård, sjukt mysigt och trevligt att träffa dem!
sen gick jag hem till rebecca i snöstormen för att hämta mina grejer jag lämnat där igår, vi var där en stund, sen gick jag och christine ner till kampenhof, jag köpte massa chips och ostbågar och åkte hem till mig.
japp, en jäkligt go början på 2010.
känns bra detta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0