@ jossas soffa

smög nyss in i jossas rum där frida, petter och johan låg och sov och snodde petters dator som jag använder nu, hehe..
hela kvällen igår har vi kollat på 3, 4 filmer? helt grymma såklart, men jag blev svintrött tillslut medans alla andra drack kaffe och käka mat vid 4. så tråkig som jag är gick jag och la mig runt 5 och somnade direkt. då och då har jag vaknat av att johan och jossa eller någon kommit in i mitt rum och tatt kort på mig? eller det kanske jag drömde bara.. hmmm.
wellwell, nu vaknade jag i alla fall av att julia satt och pratade för sig själv i rummet och kollade på film, och jossa m.fl. ligger stendöda och sover. ska jag väcka dom? tanken är frestande.. men i och för sig behöver dom nog sova eftersom de somnade för någon timme sen? illa!

nä nu ska jag fortsätta nörda datorn och kolla på film med julia och vänta på att dom andra ska vakna.
puss!


Kommentarer
Postat av: jossa the only one!

haha det var Johan, fast jag och frida smög med in och kolla på dig (/) hihi.. jätte mysigt att du kunde komma! PUSS! <3

2010-01-10 @ 19:06:49
Postat av: Anonym

sv: hehehe, jag såg det...bajsungar (/) jaa det var mysigt, vi ses snart igen josssa :D <3

2010-01-10 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0