smygreklam uddevalla energi



kom nyss hem, har varit och sjungt massa julsånger på uddevalla energi med klassen. förutom att jag höll på att frysa fötterna av mig var det ganska mysigt. fick korv och go och varm soppa! och medans jag satt där och slurpade i mig soppan gick en från bohusläningen förbi och frågade om han kunde ta kort på mig.
jag bara: ehmm jaa visst hihih...
så titta om ni ser en nyvaken sara med soppa runt munnen i bohusläningen på måndag. eller nej, titta inte.. haha
klara kommer också vara med! hoppas jag.. hehe
fick även den SNYGGA halsduken på bilden, hehe, underbart.

idag ska jag åka till jossa också ska jag m.fl. sova där och ha det götttt.
skriver mer sen!
puss

Kommentarer
Postat av: jossa the only one!

yees kommer bli bässt! <3

2010-01-09 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0