uppdate

jag är stressad..men jag vet inte varför? denna dagen har helt klart varit den lugnaste på länge! har inte gjort ett dugg, bara suttit inne och kollat på film, suttit vid datorn, ätit mat och tagit powernaps. frågan är då : varför är jag stressad?
just nu sitter jag i vardagsrummet med min låtsasmamma mia och min lillasyster nici och kollar på en film av camilla läckberg. (kan nämna att vi är nära vänner med camillas bror också, så det är väll därför vi kollar antar jag).
efter filmen ska jag nog lägga mig. för imorgon ska jag gå upp tidigt och rida barbacka på alladin, vår häst. (och tänka sig, vi har haft häst i 2 år och jag har inte ridit en enda gång...lite underligt)

peace & love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0