visit to åh


lätt bäst


jag och min joseeeefus

var på underbara åh stiftsgård idag, på mässan. var där från 11 till 2 eller något, helt sjukt härligt!
mässan var så jädrans mysig, och allt folk praktiskt taget slängde sig över mig. så sköna är alla!
sen åt vi underbar goooo mat och till efterrätt blev det tårta eftersom renny, oscar och eskil fyllde år idag! så jäkla gott vare, jag satt bara där och njöt.
åkte hem vid 2-tiden när alla andra faddrar och små söta konfirmander skulle ut och leka i snön eller något.
mysigt som fan var det i alla fall att vara där!
snart kommer johanna, typ runt halv 5, fast hennes tåg är försenat så jag hoppas allt det går bra... kanske borde ringa henne nu eller något...efter jag städat lite.

puss sålänge, sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0