det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

om ni lyssnar på dessa låtar, så förstår ni nog på ett ungefär hur jag känner just nu:
Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
Melissa Horn – Hanna
Melissa Horn – Lät du henne komma närmre

har sagt det förut och säger det igen, Melissa Horn är ett geni!

Kommentarer
Postat av: lina

melissa horn i våra hjärtan! dom tre låtarna du länkat är tre av dom bästa låtar som gjort på denna jord skulle jag vilja påstå! <3

2010-07-23 @ 14:43:42
URL: http://lillalina.blogg.se/
Postat av: klara

sv: hålller meeed min underbara lina!!! <3

2010-07-23 @ 19:15:06
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0