hare ganska gött

oj, inte ett enda inlägg idag. men blir la roligare att kolla till helgen kan jag tro, då vi kommer bombardera med 1000 bilder till.

vart på friskis runt 6 idag med klarisen, och då snackade vi en del om USA dit hon och jag ska åka nästa år.. då kanske det kan vara möjligt att vi är två veckor i USA och en vecka i hawaii?!?! hur GRYMT hade inte det varit ?! det roliga är att det kommer kunna gå bara vi bestämmer oss riktigt. fan va grymma vi är, japp japp.

känner att allt är ganska gött nu också, har inte en enda läxa resten av veckan så det känns sjuuukligt härligt! kan bara softa mig igenom veckorna framöver.. hihi underbart.

Kommentarer
Postat av: helena

vad händer till helgen ????

hahah jaa min syrra bor där och jag ska åka till DETTA året o sedan åka till caribien och npgra dagar t hawaii :) ofta man bestämer till nästa år . då jag har säkert vart där 3 gånger ;) puss

2010-03-03 @ 11:12:52
Postat av: lovisa

sv: tack klara. du är den finaste jag vet.

2010-03-03 @ 11:55:36
URL: http://lovisagottlander.blogg.se/
Postat av: klara

sv till helena: jo nu är det ju så att vi är 15 år...och har inga jobb, men till sommarn hoppas vi att vi har fixat oss ett sommarjobb så att vi har lite cash att spendera när vi väl är i usa! gött för dig att du får åka dit och så då! ;)

2010-03-03 @ 20:37:15
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: sarisen

hahaahahahahah "helena" sicken skrytis! ;)

2010-03-03 @ 20:51:52
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes i know "sara"

2010-03-04 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0