så jävla trög som inte fattat

mina trötta tjejer drog nyss och kvar sitter jag och klarisen.
men visste inte att klara planerat HELA veckan att överraska mig idag och tydligen har alla förutom jag vetat om det (lite poängen med det men ja), till och med min syster som befinner sig i usa!? och klara och mamma har haft massa hemliga samtal som jag inte vetat om. så jädrans trög är jag, och när jag går ner i källaren i mitt rum och jag hör ida, malin, freja, jossa, anna och gadd skrika blir jag så galet rädd och ah fan visste inte vart jag skulle ta vägen hahaha!
men grymt glad blev jag och alla är ju för goa så vi har haft det riktigt mysigt! ÄLSKAR ER MINA GOINGAR!!!!!!

just nu sitter jag och klara och funderar på hur jag kan vara så jävla trög som inte fattat något alls?! hmm.
nä nu släpper jag det också drar vi ner! PÖSS och bilder kommer imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0