it's an obsession

sån jävla go dag idag!
vi har temavecka i skolan, vilket innebär nada lektioner (i alla fall för mig som har tyska). så jävla nice!
vi har dock fått en minor uppgift att skriva om något angående hälsa. och grymma som jag och sara är så ska vi göra en film om det, urkul. ah, nu vet ni.
min dag började i alla fall med sovmorgon, promenix i vårt urkalla land, soft skoldag, fika med mamma och syster samt en sväng ner på seconhanden i uddevalla. fick med mig ett par ljusa jeans - som jag tänkte klippa sönder till shorts, en poncho och en stickad norsk lusetröja. gött. träna har jag även hunnit med!
imorgon kommer förhoppningsvis en brunbränd fjutt hem också. ska bli gött!

nu ska jag mysa. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0