paradise hotel-lina

paradise hotel-lina asså..
först tyckte jag hon var HUR skön som helst, att hon verkligen livade upp programmet (som verkligen är mycket sämre i år??!) och man skrattade åt henne osv. men sen sa min syster en sak igår som fick mig att tänka.
"är hon en joker?"
"jaa...."
"då lovar jag att hon är en skådespelare!!"

och ju mer jag tänkte på det, desto mer insåg jag att FAN det skulle hon mycket gärna kunna vara?! vad dåligt i så fall, att TV6 har insett att fan, det är ju inte lika stor hit i år, och att dom måste ta in en skådespelare som livar upp och badar naken första dagen och är allmänt sjukt konstig bara?? nja asså jag är skeptisk till henne nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Karolina

haha , nej vadå snö?

2010-10-21 @ 23:00:15
URL: http://karolinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0