stockholm - lördag


löööööve my vita utväxt!!! släppte ut håret efter jag sett detta fotot

klaras spöke hemsökte oss på tåget........

vrid på huvudena uppochner så ser ni att det är en pool i taket !! YEAH


THE END of our lördagskväll! först shopping med sara nyman, sedan spaghettioperan. en förrätt, huvudrätt och efterrätt senare var vi gött mätta. dom var sjukt duktiga, lite gamla och aaa vi var ju nog yngst där, men grymt kul att titta på i alla fall!
NU har jag haft oturen att tro att det fortfarande är sommartid men nej, det är tydligen vintertid nu så jag förlorade en timme och kan inte somna om..... surt. klara ligger i sängen och sover som en stock. ska nog gå dit nu och nana lite med henne också. pöss, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: rebecca o

mjaaaa vi var tvugna att avliva lilla älsklingen :(

ha det bäst nu sötisar o shopppa lite för mig med (a)

pussar i massor

2010-10-31 @ 13:51:24
URL: http://rebeccajo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0