i'm back dudes!



tjenare!
känns som om det var år sedan jag skrev här, trots att jag vet att det var förra veckan eller så..
varit sjuk med virusinfektion i tarm-buken i en vecka, vilket betyder att man har väldiga kramper så att man knappt kan stå upp. två läkarbesök har jag hunnit med och blivit frågad om jag varit gravid av 5 personer på två dagar...känns fint. och ska klara ut det, det är jag absolut inte!
datorn är ÄNTLIGEN klar men har lite saker kvar att fixa med den.
nu tänkte jag sjoppa ner till stan för att kolla min systers dansuppvisning, och när jag kommer hem är det förhoppnningsvis fint väder och sol så jag kan utöka mitt fräken-fråd på nästippen.

vi talas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0