så kul?




Att läsa sånt här, och sen alla härliga kommentarer, är så fruktansvärt kul och intressant! Har Bohusläningen verkligen inget bättre att skriva om? Själv var jag inte där, men jag tycker att de som fixat detta har gjort ett jäkligt bra arbete, tredje gången gillt! Och det ända de vuxna gör är att klaga? Som många har skrivit, att många var fulla hade inte festkommitén något med dem eller deras fest att göra då ungdomarna hade varit fulla ändå, bara att det annars hade varit någon annanstans och mindre säkerhet.

Haha, finns så fruktansvärt mycket mer att skriva om detta. Men här tycker jag i alla fall att de på Bohusläningen och company har överreagerat något så mycket.
De har la också varit barn någon gång.

Artikeln finns HÄR
Nu blir det dusch.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är faktumet att man inte får inta alkohol enligt lagen när man är under 18 år som dom reagerar över, inte att det har vart ett disco och att det äntligen händer något i Uddevalla för de yngre.

2011-12-12 @ 21:47:05
Postat av: Din syster

Ovan Emma är icke jag. Men det kanske du ser på grammatiken.

2011-12-13 @ 16:08:05
Postat av: Sara

HAHA inte???????? det var kanske mamma då.......

2011-12-13 @ 17:31:48
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Din syster

Hon heter ju Eva-Britt! ;)

2011-12-13 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0