MORGONMONSTER


såhär glad om inte argare är jag nu. sovit fruktansvärt dåligt inatt. drömt mardrömm och en dröm att jag var en zombie, eller skulle låtsas vara en zombie så att de andra zombiesarna inte skulle äta upp mig. visade sig att jag legat och rullat ögonen fram och tillbaka, så nu har jag världens huvudvärk på alltihop, och vi har INGEN alvedon hemma!
var klarvaken vid 4 på natten, och somnade inte helt föräns vid 8. sov en timma och tio minuter, sen ringde larmet...som jag glömt stänga av. så nu kan jag inte somna om.
var tänkt att jag skulle åka till götet idag med, och detta gör mig ännu argare, för bor ju ute på landet, så går typ INGA bussar...DÖ

Kommentarer
Postat av: Johanna

klara jag har ett hemligt gömställe med mina Alvedon !!

2011-02-26 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0