fira rebeckis











blicken där är inte att leka med!








go kväll igår med goa brudar! skulle ju egentligen vart en "överraskningsfest", men ah jag failade när jag skrev på bloggen att vi skulle fira rebecka och hon läste tydligen min blogg och aa kristin kunde väl inte heller hålla sig så.. MEN blev bra ändå va?? 
sara nymans bilder väntar vi på nu, kommer nog dyka upp någon dag också. nu ska jag äta något och kolla buffy, sen ska vi alla hem till lina och mysa lite smått där. PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är klara hon har inte bloggat på länge??? :O

2011-01-23 @ 13:49:07
Postat av: sara

sv: hon har vart hemma hos sin mamma nu senaste veckan där de inte har trådlöst internet sååå, men she will be back :D

2011-01-23 @ 13:51:33
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill bara säga att ni är bäst i världen tjejer, glada att jag har er! ni är GULDVÄRDA!!!!!

2011-01-24 @ 18:32:53
URL: http://jorebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0