hemmafru

tänkte roa er med lite good-loocking-photoes-of-me

varit riktigt redig idag. nästan tant-varning redig.
vaknade ovanligt tidigt för att vara jag, och det första jag gjorde var att sätta på morgonradion, brygga en kopp te och sy i lite gamla kläder.
därefter packade jag min väska och tog mig en cykeltur ner till stan för lite ärenden.
sedan klippte jag även min systers hår, som blev GRYMT. borde nog bli hemmafru.

förövrigt har mamma tvingat mig att läsa denna überfeta bok när jag är i usa. tydligen är den grym.... SHIKE heter den för er som undrar. handlar om en man (kung fu? israelisk krigskonst eller vad det var?) som fightas genom hela livet. tydligen en hel del sex också, och det gillas ju!!

that was all for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0