fångad på bild


good evening!
matte nationella idag. inte det roligaste som finns. får alltid småpanik efter matteprov och blir ättrig och sur, inte okej! slutade i alla fall ganska tidigt och hann mig hem till mamma för att packa ner lite kläder inför veckan hos pappa. hatar att behöva bära med min garderob!! borde ha dubbla uppsättningar av allting så man aldrig saknar det. blev omkulldragen av min lille rottis förut också när jag var ute på promenad i ösregnet. lyckades rädda nyllet från skrapsår, men mina nya vita converse fick istället ta smällen och är nu helt leriga.
imorgon peppar jag inför 3,5 timmars nationella i tyska...vill bara dö. som salt i såren har jag tappat bort min tyskabok också, så förbereda mig kan jag ju bara glömma.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0