första advent


Godkväll mina små kex.
Jobbat hårt hela dagen på laxen, och har en brutal träningsvärk i vader, lår, ljumskar och röv. Riktigt trött är jag också. Sov inte alls bra inatt, då vinden praktiskt taget försökte riva mitt hus.
Imorgon är det ny vecka, och det skall bli skönt. Nya tag med träningen och inget godis. Skall även möta upp Linn och kolla på ett par skor jag är lite småsugen på att köpa. Hoppas de passar.

Svar på frågan från "Sara" angående inlägget under.
Fint, hur har du gjort bilden så?
Svar: Jag dämpade färgerna och tonerna i bilden i redigerarprogrammet Photoscape. Sedan lade jag över en bild på en stjärnhimmel som jag tonade ner. Och woalla, där har du en sådan bild! Simpelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0