If you cant get somebody out of your head, mabye they're meant to be there

Godkväll alla glada, och sura med för den delen!
Efter skolan idag mötte jag upp mamma på stan och promenerade över till pingstkyrkans secondhand. Hittade ett par dr. Martens liknande skor från Björn Borg för 150 riksdaler. Hur bra?! Sedan tog vi en fika för att sedan åka hem och dega lite. Och nu sitter jag här, kissig som aldrig förr och funderar vad jag skall göra ikväll? Kanske knäcka några tal i matten, då jag inte förstått någonting de senaste lektionerna. Eller kanske sätta upp mamma på massa lägenheter så vi får någon snart!! Klarar inte av att bo kvar här. Hatar det.
Det var allt för mig ikväll. Talas imorgon. Köss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0