minor dissapointment


Är så himla död efter bion igår. Kommer tuppa av ikväll när jag kommer hem från träningen!
Filmen var förövrigt väldigt bra! Mycket välutförda effekter som gjorde det lite mer verkligt än i de tidigare filmerna. Dock blev jag väldigt besviken på sexscenen! Och oj som jag hade väntat på den....Varade i ca 2 minuter, och de juckade knappt, såg inga bröst, hud osvosv. Bara deras vanliga gamla kyssar och Edward som är rädd att han ska skada henne. Ne fy, diss på det.
Däremot tycker jag att det är bra att de har 15 års gräns på filmen. Det var mycket blod och annat sjukt. Saker som gjorde så att det vände sig lite i magen osv.
Men ska inte avslöja för mycket! Åk o se den!

Nu ska jag bänka mig med historiaboken. Har tydligen prov imorgon, och jag har inte läst på överhuvudtaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0