you had me at hello



Fick hoppa över de sista två lektionerna idag i skolan då mitt huvud bultat hela dagen av min hemska migrän. Bör verkligen kolla upp den snart...sprang in på toa tre gånger för att spy - dock kom inget.
Ber om ursäkt för att det blivit så mycket mobilbloggande det senaste! Men har verkligen inte använt mig av datorn, utan har istället spenderat mycket av min tid till att promenera, powerwalka, springa, träna osv. Väldigt skönt!
Fixat naglarna också, som jag nämnde tidigare! Slänger ut en bild på dem så småningom.
Nu ska jag överdosera lite i alvedon och nässpray så jag är pigg nog att träna och gå på Breaking Dawn premiären inatt! Wihoo

Hörs

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Fin du är!!

2011-11-16 @ 19:21:05
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0