S O A


efter många om och men har jag nu bestämt mig för att kolla soa. tydligen ska den vara en av de bästa serierna hitills. har bara kollat något enstaka avsnitt när det gått på tv, men inte fastnat...nu känner jag att jag måste bryta "tjejserie" trenden med o.c ( som förövrigt är bäst i världen), one tree hill, vampire diaries osv. körde ju alla 4 säsonger av prison break nyss, plus filmen. som är LITE mer manligt, och ÄLSKADE det! DÄRFÖR ska jag nu pröva detta. så nu kan ni anteckna det!

tagit mig en svinlång dusch, smörjt in mig med godgodgod cocos/vanilj grej från victoria secret och tänt alla mina doftljus i rummet. bara att sätta på första avsnittet, krypa ner under duntäcket och sen kommer jag ha det bäst!

hörs i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0