geleskulpturer

har gått ca tre veckor sedan jag plockade av mina gelénaglar. efter att ha gått med sådanna i nästan 5 månader blir de vanliga naglarna under väldigt sköra och svaga, så de behövde en paus.. dock börjar jag sakna det! fingrarna kändes liksom längre och finare när man hade gelé, och naglarna tålde så himla mycket!
sitter här hemma och funderar över om jag ska ta och göra det igen eller om jag ska spara mina pengar och lägga dem på annat...eller kanske lära mig göra egna?...problem va?!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart gjorde du naglarna ? :)

2011-09-07 @ 20:22:12
Postat av: Klara

svar: Naglarna har jag gjort hos en tjej som heter emma. Hon har en "salong" hemma hos sig på Bleket i Uddevalla. Superduktig och trevlig tjej! Hör av dig om du vill ha hennes nummer.

2011-09-07 @ 21:52:43
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0