my home

Jessica om drar ut o busar med goa brudar:
Hej! Grym blogg! Undra om ni skulle vilja berätta om era familjer och typ visa hur de ser ut hemma hos er! Kram

svar: självklart kan jag det. har dock ett tidigare inlägg om min familj, så leta i arkiven om du vill veta mer om dem.


vårt "diningroom"


vårt "familjerum/vardagsrum". med UNDERBAR utsikt rätt ut över havet

vårt kök

Sedan har vi ca 1 miljon andra rum i huset...vårt grovkök (där hundarna håller hus), vår stora hall, vår lilla hall, gästrummet, ebbas rum, nicis rum, ett till vardagsrum (dock inte iordninggjort), min pappa och hans frus rum och tre toaletter. Är även detta intressant att se?
Sedan har vi också lägenheten...där jag bor, med min bror. Ganska så stor, och där har vi hall, kök, toalett, vardagsrum samt två sovrum. Men det får jag visa en annan dag!

Nu ska jag upp till köket och göra lite cesarsallad.

Kommentarer
Postat av: kajsa

gud vad fint!

2011-09-22 @ 21:30:51
URL: http://babababababa.blogg.se/
Postat av: klara

sv: tack så mycket! :D

2011-09-23 @ 23:22:18
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa visa den andra våningen också! :)

2011-12-19 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0