seven hours

godkväll folk!
försökte mig upp till skolan imorse, men det sket sig efter halva första lektionen. som grädde på moset hade jag även glömt mitt busskort hemma...och hade inte direkt lust att promenera halvvägs till ljungskile med feber. så pappa erbjöd mig en sovplats i ett jourrum. har alltså spenderat 7 timmar där inne. tråkigaste jag varit med om. gick knappt att sova eftersom kroppen värker, ont när jag sväljer så kunde inte äta något. men fick mig läst lite hamlet, romeo och julia osv.. väl bildad är jag efter denna dag i alla fall!
nu håller jag på att laga mat till resten av familjen som är ute på sina aktiviteter, dvs. stripstång (och ja, ni hörde rätt) ridning, löpning och jympa. så ska se till att inget blir bränt. tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0