zumba

kom nyss hem efter ett zumba-pass på west coast fitnesscenter i uddevalla. emma, som gör mina naglar var tränare för detta. jag är dock en VÄLDIGT osmidig dam och såg mest ut som en virrig vandrande pinne som försökte skaka rumpa.... och när man inte har någon kan det bli svårt. dock måste jag erkänna att jag var grym på bröstshaket!!
som grädde på moset har jag lyckats sträcka en muskel mellan axel och nacke som gör så in i helvetes ont varje gång jag andas eller rör min högerarm. men trots detta lilla missöde klarade jag mig genom passet utan förlorade lemmar. nu blir det en kopp te och prisonbreak.

sommarens absolut bästa köp, min klänning från hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0