onsdag


God förmiddag ni underbara!
Sitter i skolan på min eviga håltimma, nyss fått gjort ett prov som jag missade när vi var i Thailand, känns så skönt att slippa oroa sig om det. Har dock ett till jag missat, men det får jag ta någon annan dag. Funderar på om jag skall orka pallra mig ner till solariet och ligga där en stund, eller om jag skall vara duktig och plugga inför morgondagens historiaprov som jag inte ens börjat titta på...
Idag tänkte jag i alla fall åka hem till pappa. Inte varit där sedan i påskas, och då spenderade jag ungefär 80 % hos vänner. Har nytt rum (om jag inte berättat det än), när det är iordninggjort tänkte jag publicera någon bild på det för er nyfikna.

och nu blev det plötsligt alldeles för mycket text. Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0