something good can work


Nu har jag varit redig och pluggat effektivt i några timmar. Blir mer efter mina favoritprogram. Haha sitter alltid bänkad framför tv:n på tisdagar då det är topmodel, desperate housewifes och bigbrother. Är en riktig serienörd!
Och påtal om serier, ÄLSKAR x-men filmerna mer än några andra tror jag, och har sett varenda en minst 8 ggr var. Funderar om jag kanske skall börja läsa serietidningarna? Bli en riktig nörd och få reda på mer information om alla mina favoritkaraktärer.. Tål att tänkas på! Önskar det fanns böcker om dem!
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work

klarisen

Kommentarer
Postat av: beccis

Åh du med världens fiiiiiinaste, LOVEYOU!!!

2012-04-24 @ 22:10:29
URL: http://jorebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0