drive by


bild från september förra året

Godkväll kära ni!
Är så himla glad just nu! Precis hemkommen från ett underbart träningspass på friskis. Körde skiten ur mig själv och var tomatröd och genomsvettig när passet var avklarat. Nu har jag sådan träningsvärk i magmusklerna att jag inte ens är sugen på mammas underbara köttfärs/bön-gryta. Hur kan detta vara möjligt?
Snart skall jag slå mig ner vid köksbordet för att nöta in historian som vi har till torsdag, fast blir förståss lite tv-pauser till topmodel och bästa big brother.

Hoppas ni har en grym kväll!

Klara

Kommentarer
Postat av: Geelan

Såå sjuukt snygg är du klara!!

2012-02-28 @ 21:51:19
Postat av: klaris

sv: Åååh tack va snäll du är! :D

2012-03-01 @ 00:30:58
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0