what doesn't kill you, makes you stronger

Saker jag är glad över för tillfället
Att jag tagit "time off" från allt umgänge och bara softat hemma med familjen i några veckor
Alla granatäpplen jag har här hemma, som bara väntar på att ätas upp
Att min dator ÄNTLIGEN fungerar igen
Att jag har underbara vänner
Morgondagen, då Alice skall komma hit och vi skall äta massa gott
Mina underbara drömmar
Snälla människor
Min familj

Saker som gör mig förbannad för tillfället
Skolan, och allt som har med den att göra
Att jag har ca 3 kr på kontot
Att jag inte tränat på 2 veckor
Irriterande människor som tror att de är bäst och snyggast i världen
Samt sådanna som ÄR snyggast i världen
Att jag är så fattig att jag inte har råd att åka utomlands. Åh


Kommentarer
Postat av: elin

Sluta va arg på folk som är snygga, när du faktiskt är hur snygg som helst själv klara!

2012-02-08 @ 23:25:42
URL: http://elinmaja.spotlife.se
Postat av: Anonym

varför blir du arg på folk som är snygga? Alla föddes faktiskt inte med ett alldaligt utseende som dig, va gla för dom istället så mår du kanske liiite bättre, kram :)

2012-02-09 @ 18:31:43
Postat av: Klara

sv: Förstå mig inte fel nu. Jag irriterar mig INTE på folk som ser bra ut!! Utan "PERFEKTA" människor (snyggast i världen typ), eftersom (enligt mina egna erfarenheter) jag upplevt dem som att de tror att de är bätte och snyggare än alla andra. Och sånt är bara vidrigt! Sedan kan man ju inte heller dra alla över en kant! :)

2012-02-09 @ 19:03:52
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0