youngblood och resa

image description

Plötsligt känns det så jäkla mycket bättre nu när jag har beställt ännu en resa till Spanien på påsklovet till min underbara Adam! Fy fasiken vad man längtar till detta nu.
För övrigt har jag haft låten Youngblood i huvudet hela dagen. När man har lyssnat kanske 2-3 gånger så är det faktiskt riktigt bra. Nörd som jag är så tänker jag direkt att den hade fan vart perfekt till ett Friskispass, haha. Men det är väl så jag kommer börja tänka efter jag blivit klar med ledarutbildningen. Som är nästa helg förresten! Woho, längtar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt gick resan på`?

2012-02-28 @ 13:25:27
Postat av: Sara

Sv: Det blev totalt ca 1600 kr tur och retur från Oslo Rygge! Kanonbra:)

2012-02-28 @ 13:44:48
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 @ 17:28:02
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0