one ugly chick

Tjenis penis gosisar!

Nu börjar illamåendet ÄNTLIGEN släppa...tror jag i alla fall. Och har därför spenderat min lediga dag på Ikea. Älskar att springa runt där och inspireras. Fick med mig lite smått och gott hem, och fick uppskrivet en del som jag skall inhandla till framtida lägenhet.
Förövrigt tänkte jag rikta detta inlägg till mina nära och kära vänner. Är det någon av er som har detta linne hemma hos er?! Mitt röda, "magkorta" från 80-90-talet? SNÄLLA smsa mig i så fall. (Är en hejare på att glömma vart jag lämnar alla mina grejer)

så snygg att jag vill dööööö

Hanna om vackra vänner.:
Hej! Klara, du skrev i frågestunden att du bara tvättar ditt hår med balsam och jag har några frågor angående det. Ser inte håret lättare smutsigt/ fett ut? Blir håret verkligen rent av det? Skulle du rekommendera det till andra? Jag har läsa att man inte ska skölja ur hårinpackningen/ balsamet utan låta det sitta kvar, det skulle tydligen vara bra för håret. Vet du något om detta? Skulle verkligen vilja ha svar på mina frågor. Grym blogg!!!

svar: Yes det gör jag! Har läst på flertal bloggar och i tidningar att shampoo innehåller ämnen som sliter väldigt mycket på håret. Jag har inte upplevt att det ser fett/smutsigt ut nej. Snarare tvärt om! Det blir så helsickes mycket lättare att kamma, glansigare och mindre elektriskt! Och ja, rent blir det! Man gör precis som med shampoo. Masserar in i HELA håret, dvs hårbotten, toppar och allt. Fast man får vara noga med att skölja ut det ordentligt! Sedan när jag torkat det brukar jag massera in topparna med en liten klick balsam också! Har hört att man kan sova med balsam i, och att det skall vara bra, men sedan finns det även leave-in balsam...Så vet inte riktigt vad som är sant angående det...
Tack söta du!! Blir så glad när vi hör sånt! :)


Kommentarer
Postat av: IJAS GARDEROB

jag kunde konstigt nog inte kommentera de senare inläggen så jag svarar här: objektivet köpte jag på net-on-net och enligt pricerunner var det nästbilligaste stället. 890 betalade jag. men jag kan inte bestämma om jag gillar det eller inte. det är ju inget objektiv med zoom så man måste stå i andra enden av rummet för att få en helkroppsbild.

2012-01-25 @ 11:13:05
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0