min dag

Tjenare!
Haft världens mest underbara söndag med min bestie! Vi vaknade relativt tidigt, men låg kvar i sängen länge och avnjöt sedan en redigt god frukost med räkmackor framför en film. Drog därefter upp till mig och bytte om till träningskläder, sedan bar det av på en 7km löprunda. Så JÄVLA duktiga kände vi oss efter, det kändes knappt jobbigt mot slutet. En timma nere på gymmet klarade vi även av, då vi körde mage, armar och lite rygg.
Till lunch/middag (munch) gjorde vi oss två kantarell omeletter med en grädde innehållande extra mycket omega 3 & 6, sjukt gott och mättande!
Imorgon blir det till att köra igen. Så härligt att träna med en kompis, blir mycket roligare samtidigt som man kan pusha varandra!
Åh bästa dagen, love you min underbaring!

Kommentarer
Postat av: Reb

Loooveyou too bästa!!

2012-07-08 @ 23:01:32
URL: http://rebchri.blogg.se
Postat av: Anonym

och btw haha fulaste bilderna..

2012-07-08 @ 23:04:48
URL: http://rebchri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0