morgonjogg

Godmorgon hörni!
Idag är jag tydligen ledig, hade kollat helt fel på schemat, så det är imorgon jag jobbar..
Därför tänkte jag starta dagen med en joggingrunda i skogen. Brukar aldrig springa, men under semestern har min syster Ebba lärt mig exakt vilken takt man skall hålla osv. Så jag börjar allt komma igång.
Varje dag där uppe har jag vaknat vid 9 och sprungit genom byn, sedan kört lite muskelgrupper i morgonsolen. SÅ SKÖNT!
Stannade även på en sportoutlet när vi var i Avesta där jag köpte nya skor till inneträningen, löpjacka och träningsstrumpor. Och allt matchar nu, wihiii 
 
ps. har ingen aning varför bilderna fick så sjukt dålig skärpa ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0