ett mycket klokt citat såhär på kvällen

"If a girl understands your bullshit, sticks through your mistakes, smiles even when you've done nothing for her, It's obvious she's a keeper. But it's also obvious you don't deserve her."

Hatar att jag kom hem från jobbet 20 i 10, åt mat och därefter hade jag tid att plugga. Tror ni jag fick någonting gjort? Nej.
Fuck allt som har med skolan att göra! Önskar jag hade valt den slappaste linjen av alla... fan. "Snart" är lovet här i alla fall, ska bli så skönt att slippa allt som har med läxor, prov och böcker att göra. Måste iväg på semester också, klarar inte av ännu en sommar med BARA jobb. Men nog om det. Får läsa igenom mina papper en gång till, sedan somna och gå upp supertidigt imorgon för att plugga. Tydligen så är hjärnan skarpast på morgonen?.. 

Sara om platå:
Snygga skor vart är dom ifrån?:)
svar: De köpte jag på h&m :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0