fyra

 
Ärlige Göran Om: new in
Hallå?! Vart är stringtroserna och bh:arna???
Svar: Hade alldeles för brottom för att köpa undies idag, men självklart kommer nya inhandlas snarast haha! ;)
 
Var ute på en promenix med min vän Anton fö en stund sedan, så himla gött att vara ute och gå istället för att sitta inne när man umgås! Packat inför mormor nu också, halva väskan är fylld med träningskläder, proteinpulver osv. Denna veckan skall jag få tillbaka min kondis! Ut varje morgon runt byn! Kanske till och med på kvällar... Ändring skall det i alla fall bli. Har blivit alldeles för blöt det senaste.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!!!:) vilket proteinpulver och var köper du? Vill börja men vet inte vilka som är bra:) kram!

Svar: Hej sara! Just nu kör jag på ett som heter BCAAXX, det är främst aminosyror i det. Skall tydligen förstärka fett förbränningen istället för att musklerna bryts ner. Har hört att whey100 skall vara väldigt bra i början! Funderar på att börja med den om någon vecka, när jag kommit igång lite mer! :) / k
saraoklara.blogg.se

2012-06-29 @ 21:37:19
Postat av: Sara

Tack så mycket!! Vart köper du detta:)? Kram!!

Svar: Jag köper det på en liten träningsbutik här i Uddevalla som heter Energy Fys. Men sedan finns dem på en massa hemsidor, så som gymgrossisten osv. :)
saraoklara.blogg.se

2012-06-29 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0