it's in the abc of growing up

Godkväll godingar!
Min dag har varit kaos haha! Efter att ha jobbat 7 dagar i rad är min rygg helt paj. Haft så ont att jag velat gråta, samtidigt som jag fått stå ut med migrän hela dagen (även nu). Tvingat stackars Andrea att massera mig flera gånger på jobbet, knaprat alvedon och ipren, men inget har hjälpt... Så nu är jag helt mör och trött. Hoppas jag kan sova trots huvudvärken, annars får jag be någon drämma en hammare i mitt huvud, som i de tecknade filmerna.
Tänkte i alla fall säga godnatt med denna ljuvliga låt A Cub Bella – Speeding Cars (den är dock 10000 gånger bättre med orginal artisten, men den finns endast att hitta på youtube!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0