kängor


Godkväll hörni!
Vet inte riktigt vad jag skall skriva om.. Idag har jag softat med mina brudar en stund på torp, sedan har jag prövat klänningar inför midsommar och tagit en powernap. Inte sådär superíntressant kanske!
Är sjukligt sugen på chips, dipp och godis... Men ingen vill följa med mig till affären, och idag är jag alldeles för lat för att gå själv.
Imorgon skall jag jobba min första dag i butik, skall bli spännande! Och sjukt kul med lite förändring i jobbet, har ju trots allt jobbat där i tre år (?) snart.
So vad skall jag göra denna måndagskväll då?... Jo, jag ska kika true blood och deppa över att jag inte har något godis.

Latero

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra jobbat i kassan igår klara :)!

2012-06-20 @ 10:35:01
Postat av: klara

sv: ÅÅhh tack så mycket! Hade ju den bästa läraren! ;)

2012-06-20 @ 23:45:51
URL: http://saraoklara.blogg.se
Postat av: Angelica

Vilket avsnitt av True Blood tittade du på och vad tyckte du om det? :D
Du är verkligen så sjukt otroligt vacker!

2012-06-21 @ 19:46:32
Postat av: Klara

Sv: Jag såg på avsnitt 2 i säsong 5! Tyckte det var helt okej haha! Kunde dock varit mer nakna pojkar! Speciellt Alcide!!! Han är ju SÅÅÅÅ snygg! Taaack, vad glad jag blir! :D

2012-06-25 @ 11:20:43
URL: http://saraoklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0