underbara tisdag

Godkväll!
Nyss hemkommen från Ebbas vårkonsert! Finast i världen är hon ju, och sjunger som en gud! Längtar tillbaka till musikklasserna så mycket att det gör ont i mig! Annars då? Haft en superhärlig dag! Inte gjort allt för mycket, myst sönder, fixat naglarna och hängt med min bejb (loreen hihi).
Alldeles strax skall jag krypa till kojs, imorgon bär det nämligen av till Ullared. Har aldrig tidigare varit där, så det skall bli spännande! Hoppas jag får med mig något nödvändigt hem i alla fall, typ som en onepiece!

hörs säkert imorgon under dagen! Natti

Kommentarer
Postat av: EMMISEN

Hej Klaris !

Jag vet att du har fullt upp och allt det. Så detta ber jag dig bara om i nödfall. och det är att fixa mina grovt fula och hemska naglar. till skolavslutningen !! hör av dig. pussar och kramar. Hälsa alla i familjen från mig också. puss.

2012-06-06 @ 19:50:01
URL: http://ellisoemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0