ÄR HÄRMED FRI FRÅN FACEBOOK


Sån himla lugn och skön dag igår! Kort dag i skolan med helt okej lektioner, efter det tog jag en promenad i regnet bort till bästa Becca och Lina, där myste jag till kvällen med pizza, musik och tjilleri. Efter det kom min bäste Johanna och hämtade mig, sen åkte vi hem till henne och mötte upp Fredrick och Tobias och softade med the walking dead inpå natten. Mys

Nu sitter jag här, i morgonrock och käkar mannagrynsgröt. Om en stund bär det av till jobbet där jag ska spendera hela helgen. Men vi hörs när jag kommer hem ikväll!

ps. Becca och jag trotsade alla och tog bort våra facebook-konton! Så HIMLA skönt... Får se vem som kan hålla sig längst dock, innan vi går in igen... Så alla som vill kunna nå mig får göra det här på bloggen, på mailen eller på mobilen framöver. ds

Toodles

Kommentarer
Postat av: Karolina

haha åh vad skönt, är jävligt sugen på att radera det jag med. Men nej, det kommer inte funka. ;) haha

2012-03-10 @ 09:57:56
Postat av: Johanna

Ta tillbaka Facebook så kan du kolla på den fulaste ungen genom tiderna varje dag !!!! :D

2012-03-10 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0