miracle cream

Nyligen hemkommen från en riktigt skön jobbdag på laxen! Inte ofta det händer.
Igår var det mycket trevligt hemma hos Cornelia, som också fyller nästa vecka! Denna helg kommer bli så lugn, så skönt. Nu laddar jag upp för kommande helger och sedan drar jag ju till Spanien om tre veckor, wihoo.
Ha en grym lördag alla, puss / Sara

Här är en bild från mitt fotoprojekt i skolan också.. Gjorde en reklam för ansiktskräm. Och den hade inte vart fel att ha. Nu får vi bara hoppas att Joanna inte ser detta inlägg, annars lär hon nog inte bli så glad på mig, hehe..

Kommentarer
Postat av: Karolina

Lägg inte upp på mig bara sara, för dåååå! haha <3

2012-03-18 @ 11:23:25
URL: http://karolinalundin.blogg.se/
Postat av: furious spintare (aka joanna)

HAHAHA TOO LATE SARA!! ...Jaja det får väl gå för denhär gången då ;)

2012-03-18 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0