sick as hell


Goddag bloggen.
Har inte uppdaterat eftersom jag ligger hemma med influensan. Aldrig mått såhär jävla dåligt.
Har ingen röst, och när jag väl pratar låter jag som en 90-årig gammal peddo-man (de som hört mig kan intyga).
Kollat på ca 7 filmer om dagen, och snytit mig så mycket att jag har sår på näsan... Inte ätit något på tre dagar heller. Utan levt på te och nyponsoppa. Inte kul.
Nu börjar dock febern lugna sig lite, så idag var första dagen jag orkade röra mig från sängen till datorn.
Håller tummarna att detta skall gå över så snabbt som möjligt, för det är riktigt jävla segt att ligga hemma när alla andra kan vara ute och ha kul.

Nu ska jag sätta på ännu en film, toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0