svar på tal

Anna om 3 från igår/idag:
Ojj vilken fin kropp du har klara!! Hur mycket tränar du? och vad äter du? äter du nyttigt eller äter du det du känner för? Har du bra träningstips för oss andra människor här ute? :)

Svar: Tack, vad glad jag blir!! Jag tränar runt 4 gånger i veckan, ibland mer (beroende på hur mycket jag jobbar..) Är kass med mat. Har perioder då jag inte äter alls (typ svälter mig själv?) och peridoer då jag äter lite på morgon/förmiddag och vräker i mig flera portioner på kvällen. Sedan har jag perioder då jag kan hetsäta, allt som innehåller fett, och äter tills jag mår riktigt dåligt. Är en godisråtta också, så småäter sånt HELA TIDEN. Inte nyttig för fem öre alltså ;)
Jaadu, börja träna på friskis! Där finns det stor variation av träningar, och ledarna är toppen! Peppar till tusen och är glada hela tiden! Träna aldrig när du är arg eller förbannad - för då kopplar du träningen till negativa saker. Och KÖR SLUT PÅ DIG SJÄLV under varje pass.

emma om @instagram:
Fin! Vart har du köpt hatten?

Svar: Tack så mycket! :D Hatten köpte jag i somras på Kappahls barnavdelning :)

Inatt blev min förskylning värre, och det suger då jag hade tänkt träna med Sanna idag. Men funderar på att vara med och köra lungt endå..
Skall även tvinga med mamma ut på prommenad om ett tag. Det är ju så underbart väder ute!

Svingammal bild från en trip upp till stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0