6 från idag


Hade planerat att ligga inne hela dagen i sängen med plugg och god mat. Men med brist på mat i kylskåpet tog jag bort pressenningen på balkongen och satte mig där i solen.
Smärtats något fruktansvärt också när jag skulle dra av ett plåster från min brännskada jag fick på jobbet i helgen (fick kokande soppa över hela armen). Hela huden följde med, så är härmed flådd från handleden upp till armbågen. Grät i ca 30 min och dog av smärta! Så nu vet ni varför jag kommer gå med bandage runt armen ett tag framöver.
Imorgon är det skola igen, och det ska bli ganska skönt. Vi hörs mer då!
(frågestund)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågorna nu dåå

2012-05-01 @ 21:23:09
Postat av: Klara

Sv: På torsdag kommer svaren, för då skall jag och sara träffas och klippa ihop ett videoinlägg, så det blir lite roligare än bara text! :)

2012-05-01 @ 21:35:55
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: Linn

Snygging!!

2012-05-02 @ 07:07:59
URL: http://linnzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0