Detta visste ni inte

Säger godnatt med en liten lista ni kan läsa för att lära känna mig bättre. Detta visste ni (förmodligen) inte om mig:
- jag är nickelalergiker, men har ett armband på mig av nickel hela tiden endå. Därav mina utslag som uppstår ibland
- jag har grov klaustrofobi. Klarar knappt av att sova bredvid folk utan att få panik... (börjar dock lära mig)
- måste alltid få kvälningar efter jag borstat tänderna
- är superpedant när det kommer till ordning i min garderob
- är väldigt blyg inför nya människor, men när man väl känner mig håller jag aldrig käften, utan pladdrar på som bara den
- har tappat motivationen HELT i skolan, och gör allt halvdant och i sista minuten nu för tiden. Vilket jag skäms som fan för
- är en riktig drömmare. Drömmer VARJE natt, sjuka saker och kommer alltid ihåg dem


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du gjorde så här, de är kul att läsa sånt! :D mera sånt!! :D

2012-05-29 @ 11:37:15
Postat av: klara

sv: Åh vad kul att du tycker det! Absolut, då skall jag fortsätta med det! :)

2012-05-29 @ 11:51:49
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0