en från idag och en från nu


Så arg på mig själv just nu. Bara för att jag mått dåligt idag har jag skitit helt i plugget. Läst igenom anteckningarna tusen gånger, men hjärnan har inte snappat upp någonting, bara ögonen som jobbat liksom. Hoppas ett under sker så jag klarar det imorgon endå! Annars försvinner min mobil enligt pappa, och då är jag DÖD.
Imorgon är det förövrigt Ebbas bal. Ska bli så himla mysigt att komma till västerskolan igen, träffa alla lärare och titta på de fina niorna. Skall få leka stylist också, och har några idéer i huvudet på hur hon skall se ut. Spännande!
Nu blir det sängen. Godnatt alla ni fina!


Anonym om orange:
Hur mycket kostar den? :))
Anonym om red dress:
var är den från?
Sofia om red dress:
Åh, vilken fin klänning! Vart har du hittat den?

svar: Klänningen från inlägget "orange" köpte jag på Överby på Gina tricot. Tror den kostade 399? Men vet inte riktigt. :)
Klänningen från "red dress" fick jag av mamma i present här om dagen, vet inte säkert vart hon har köpt den. Men har för mig att hon sa JC. Och tack! Gillar den väldigt mycket! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

Du får lägga upp bilder från balen sen :)

2012-06-01 @ 08:30:03
Postat av: Bodypalace

tro mig en mobil kan man överleva utan ;) så länge som den inte ingår i ens jobb

2012-06-01 @ 12:08:02
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0