FÄRGGLATT

Godmorgon ni fina!
Igår hade jag den mysigaste tisdagen på länge. Åkte som sagt ut till lane ryr för lite mys med mina bästa vänner. Åt tacos, skrattade, myste med kycklingbebisar, kollade på hönor och ankor som bajsade, gungade, promenerade och bara myste. Så underbart!
Nu får jag dock komma tillbaka till verkligheten och ta tag i plugg och all skit som medföljer. Idag har jag muntligt i engelska, psykologiprov och massa annan skit. Helt sjukt hur mycket lärarna trycker på oss nu det sista! Har liksom fyra inlämningar, fyra prov, två muntliga redovisningar PLUS läxor kvar innan sommarlovet. Hur skall jag hinna?
Snart skall jag i alla fall ta mig en sväng ner på stan för att kika under min långa rast, kanske hittar jag något som kan pigga upp mig lite!

förövrigt saknar jag USA så mycket att jag DÖÖÖÖR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0