progress


borde haft en från denna veckan också, men har inte hunnit ta...
Älskar att man ser skillad av träningen! Har aldrig varit tjock eller något sånt, men allt blir liskom tightare. Och det känns så himla bra!

Kom nyss hem från ett pass på friskis, och träna är verkligen det bästa jag vet! När man hör en sån där SUPERPEPPANDE låt som är på högsta volym, när man kör så hårt att svetten rinner och man knappt får luft samtidigt som den där underbara ledaren skriker sig hes! BÄSTA KÄNSLAN!!! GAAAAH

Har förövrigt haft en mysig dag med Cornelia. Vi har sprungit runt på torp, stan och pluggat en stund nere på ett fik. Mysmys. Toppendag om man bortser från onödiga saker jag stör skiten ur mig på.

Talas

Kommentarer
Postat av: Anonym

PERFEKTASTE magen!!!! Ja gosiiii hör av mig dirr i morgon PUSSSSS :D :D

2012-05-09 @ 23:04:37
URL: http://jorebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ingen skillnad alls

2012-05-11 @ 14:31:21
Postat av: klara

sv: Vad vet du om det? haha

Jag känner ju och ser själv skillnaden? :)

Skriv ditt namn nästa gång fegis!

2012-05-11 @ 17:31:00
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0