vitt


bilder från victorias gamla blogg

Satt och kollade igenom Victorias gamla blogg lite, och är verkligen kär i hennes rum. Det är så sjukt fint med helvitt, fräscht som satan! Vill verkligen ha vitt golv också, SKA ha det när jag flyttar hemifrån.

Idag har jag väldigt mycket på schemat. Sitter här och skriver uppsats, sedan har vi genomgång inför ett prov. Därefter måste jag skynda förbi västerskolan för att hämta min kamera, sedan vidare till linden för lite sol med goa tjejer, sedan skall vi provsminka inför balen, sedan ner till margeregärdes bal för att kika på vackra Lovisa, sedan hem för att fixa mig och hämta massa saker, och sen iväg för en utekväll med mina brudar! Pheuw, måste hinna äta också... hur skall detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0