Tisdag

Elin Om: GREETINGS FROM SARA
Att ni två skriver om olika saker gör bara bloggen bättre tycker jag! Men bestämmer ni er för att ''skiljas åt'' så tycker jag någon av er ska behålla den här bloggen och den andra starta ny :)Bra blogg!
Svar: Fan vilken bra kommentar! Håller med till hundra procent!!!! Och tack! :)
 
Idag har jag jobbat från 11-19.40. Galet trött och hängig, men endå vankades det ost-bricke-kväll med mina favoriter. Har de goaste vännerna skall ni veta! (Hoppas ni förstår hur mycket jag uppskattar er! Även om jag kan vara en pain in the ass sometimes..)
Sedan tog jag nattbussen hem, och snart är det dags för sängen. Jobbar fram till fredag, lite trist då man missar sol och bad. MEN! Jag är ledig i hela 5 dagar efter det! Wihoo. Är så sjukt jävla taggad! Skall åka ifrån denna pissstad upp till hälsingland och koppla av som bare den! Bort från all skit och mmmmmm
 
Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0